Alla inlägg under augusti 2011

Av Maria Falk - 4 augusti 2011 09:32

Vi lever!! Bristen på blogginlägg i sommar är bara ett mycket gott bevis på att vi har annat för oss än att sitta framför datorn   


 E

En trött liten viking tar igen sig under Vikingahelgen på Ekehagens Forntidsby, där hon statistade hela helgen.  


Jag är igång och jobbar sedan ett par veckor tillbaka. Lite hysteriskt mycket kan man tycka, har rivit av 76 timmar på en vecka, varav inte en enda minut är övertid, utan allt är planerat och schemalagt. Utslaget över hela sommaren blir det visst ett bra genomsnitt ändå.


Vi har gjort så mycket roligt under sommaren, och en slags resumé och bildkavalkad får komma vid tillfälle. Bilderna är fortfarande kvar i kameran. Vi har tältat vid sjön, fiskat, varit på Skara Sommarland, Äventyrslandet i Götene, varit iväg med husvagnen i Hova, Alingsås och Kinnekulle. Plockat svamp, varit hemma och tagit det lugnt och en hel del annat.


Men som sagt. Jag återkommer. Bara ett litet livstecken...

Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Skapa flashcards