Alla inlägg den 1 juni 2011

Av Maria Falk - 1 juni 2011 09:37

Tänk en kamera som tål vatten, stötar och rejäla tag och fortfarande är en riktigt bra kamera som  kan hänga med i ur och skur!


Just nu vill jag testa Pentax nya kamera WG-1 GPS som dessutom har geotaggning som gör att man kan se exakt var bilden är tagen.



Smartson har just nu ett erbjudande där de erbjuder fem testpiloter att testa kameran helt gratis! Denna kamera skulle passa vår familj pefekt! Dels för att den tål hårda tag (= barn som vill låna och fota,) och även är helt vattentät (schyssta bilder på babysimmet, tål regn och en veckas fjällvandring...). Det hade även varit en perfekt kamera  för Andreas att ta med på sin Grönlandsexpedition i augusti och september.  VILL HA!!   Vi håller nu tummarna för att jag blir en av de utvalda...


Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards