Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Maria Falk - 3 februari 2009 09:40

Ny vecka igen. Dagarna rycker fram fortare än man hade kunnat tro.


Var på bio och såg Mammut. En film som jag fortfarande går och tänker på. Den var verkligen sevärd, och blir nästan mer och mer intressant nu i efterhand när man får lite perspektiv på den.


Spa-kvällen i fredags blev verkligen lyckad! Vi känner oss nog minst tio år yngre alla tre. Skönt för Anna som fyllde 25 istället för 35 på lördagen (grattis lilla stumpan!) Vi pysslade lite med att designa lite smycken också, ska se om jag lyckas ladda upp nån bild på dessa kreationer.


Igår var jag med om en otäck olycka. Fastnade med ena fingret i stödstrumpan (!) när jag skulle ta av mig den på kvällen, och ryckte med all kraft till och tjongade pekfingret rätt i badrumsväggen så att detta (fingret alltså) böjdes åt fel håll med en ljudlig knäpp. AJ!! Idag är det blått och svullet och illa ont. Men jag biter ihop och lider. Det går säkert över. Förmodligen inte tio-i-topp på vårdcentralens besöksorsaks-statistik... ;-)

Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards