Alla inlägg den 25 februari 2009

Av Maria Falk - 25 februari 2009 09:47

Igår var jag på nåt hudvårdsparty med min svägerska. Jag måste vara rena (mar)drömkunden! Hon hade aldrig hört talas om en kvinna tidigare som FAKTISKT tvättar håret med schampo i duschen och sen använder löddret även till ansiktet. Möjligen att hon hört talas om karlar som gjorde så, och dom brukade hon skratta lite åt :) Men jag fick köpt med mig lite tuber så nu ska vi se om jag kan få lite fin lyster i hyn och bli en vackrare människa! Kände mig jättemodig och bestämde mig för att även ta en makeup-kväll ihop med Anna. Det kunde ju vara roligt att kunna måla sig lite när man ska gå bort nån gång... Jag smetar på lite mascara och lypsyl på sin  höjd... :-)


Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards