Alla inlägg den 21 december 2009

Av Maria Falk - 21 december 2009 14:03

  

Vi har tjuvstartat och firat lite jul, minsann. Andreas bröder med familjer, farmor och farfar och farmor Maggie. God mat, trevligt umgänge, och minsann om inte tomten hade tittat förbi med lite julklappar!!    Bra att sprida ut julen över många dagar tycker jag, så man hinner återhämta sig imellan och verkligen njuuuta av den flera gånger om!

 

Har blivit ett par vändor i pulkabacken med. Merinounderställ, dubbla lager fleece och så vinteroverallen, så klarar man sig fint även om man är lite liten. Ida tycker i alla fall att det är jättekul att åka pulka! Dessvärre verkar hon ha lite klena luftvägar - första dagen när vi hade varit ute någon timma så vällde det upp MASSOR av slem. Men de andra dagarna har det gått bättre, så det kanske var dagsformen som inte var så bra. Idag har vi promenerat ner till babysimmet i -20 grader, och det klarade hon bra med. För säkerhetsskull fönade jag håret på henne innan vi skulle ut i kylan igen. Det blev torrt på två sekunder...

Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards