Alla inlägg den 9 februari 2010

Av Maria Falk - 9 februari 2010 13:07

Semla!

 
Av Maria Falk - 9 februari 2010 08:37

Jag känner mig mycket stolt. Detta skapade jag igår, en västklänning och en vändbar mössa. Båda i velour. Jag tycker det är alldeles fantastiskt att jag har lyckats sy kläder som faktiskt går att använda   


      



Natten har annars gått helt fantastiskt bra. Vi har varit ensamma hemma Ida och jag, för Andreas är i Boden/Luleå på jobb.Tio i sju somnade hon igår kväll och sov ända till 0.20 Inte ett knyst. Då var hon vaken till 01.40, men inte för att hon skrek eller hade mardrömmar, nej hon satt och lekte lite, kröp runt i sängen osv tills hon la sig till rätta och somnade igen och sov till kvart över sex!! Då var hon precis den solstråle som hon brukar vara på morgonen. Snacka om skillnad sedan natten före! Idag ska vi ut på marknaden och se om vi kan fynda nåt. Sen ska vi nog åka och handla lite och bunkra upp inför resan till Idre på lördag. Skulle förvåna mig om jag inte börjar på en liten kjol eller så också..

Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards