Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Maria Falk - 12 februari 2010 13:15

Jag satt och filade på en ansökan till ett jobb som jag tänkte söka - tacksam över att Ida satt på golvet och för tillfället var alldeles nöjd och satt och pillade med nåt. Tills jag anade oråd och kikade ner på golvet.


      


Då har ungen vält papperskorgen, och pillat ur stora härliga fluffiga bollar med ludd, som vi rensat ur torktumlaren. GOTT tydligen, och väldigt mysigt! :-)


Vet inte vad det är med torktumlarludd, men efter att i flera veckor ha gått ett-två-tre steg så släppte det plötsligt helt och nu går och går och går hon, som en duracellkanin. Rakt upp med armarna för att hålla balansen, och ibland i lite cirklar. Inte lätt.

Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards