Alla inlägg den 3 september 2009

Av Maria Falk - 3 september 2009 17:57

Vid lunchtid idag ringde Andreas. Då var polisen hos dom och kontrollerade att de hade med sig vad de hade uppgett att de skulle ha med sig på expeditionen, någon form av säkerhetskontroll. Därefter väntade de på att bli utkörda med båt till expeditionens startpunkt. Från och med nu finns det alltså ingen mobiltäckning så nu kommer det inga fler regelbundna rapporter. En satellittelefon har de med sig så eventuellt skulle de höra av sig någon gång under de här två veckorna. Så här långt har allt gått helt över förväntan i alla fall, och de verkade även ha tur med vädret. Så nu får vi se när vi hör av dem härnäst!

Väder

Presentation


Jag bloggar om både stort, (men mest) smått. Mest som ett stöd för minnet - för vart tar tiden vägen egentligen? Vad gör jag med den? Detta är mitt försök att hålla lite ordning på mig själv, mina tankar och påhitt.



var code ="buz-14471";
var uniq

Online just nu

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

Besöksstatistik

RSS

Omröstning

Vem liknar Ida mest?
 Mamma
 Pappa
 Sotaren

Ovido - Quiz & Flashcards